Klacht: Wel of geen tv

op 11 juli 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Na herhaaldelijk melden dat de tv wegbalt wordt er in 1 keer om een factuur gevraagd
Hoogte 177 euro aansluitkosten
Sorry maar daar is geen service te vinden

Gratis monteur zoals bij elk bedrijf en geen antwoord resetten maar mischien helpt dat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 19 juli 2017 om 13:51 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Joores,

Wat vervelend om te horen dat uw tv wel eens weg valt. Helaas is het erg lastig om op afstand te bepalen hoe dit probleem ontstaat. Daarom zullen we een monteur aansturen om het probleem op te lossen. Het monteursbezoek zal kosteloos zijn. Binnen enkele dagen neemt het planningsbureau contact met u om om een afspraak in te plannen.

NLEx Klachtafhandeling

Bericht van NLE

2 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Joores, Uit onze gegevens blijkt dat gisteren, 26 juli, één van onze monteurs bij u is geweest om het probleem met uw tv-verbinding op te lossen. Het bleek dat er een defect zat in de draadloze verbindingsset en in de tv-ontvanger. Beide zijn daarom vervangen. Als het goed is werkt alles dan ook weer helemaal naar behoren. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, dan horen wij dit natuurlijk graag van u. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door Nerkbon123