Klacht: Wel- of geen overeenkomst met KPN?

op 08 april 2013 over KPN Vaste Telefonie in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede morgen,

KPN zegt een overeenkomst met mij te hebben. Ik zou deze zelfs zomer 2012 verlengd hebben. Echter ben van begin april tot eind september in buitenland geweest. Vandaar is het vrijwel onmogelijk 0800 nummers in Nederland te bereiken.

Ik wil per direct van deze overeenkomst af, daar hij in het geheel geen goede is voor mijn minimale belgebruik.
Volgens KPN had ik dan voor 1 april op moeten zeggen. Nu zou het contract doorlopen tot augustus 2014!!
Sinds 1971 (!) ben ik zonder onderbreking klant bij KPN.

Kunt u mij adviseren hoe nu te handelen.

Gewenste Oplossing:

Verbreking van het "contract" met onmiddellijke ingang, echter met meenemen van het telefoonnummer en de onderliggende MSN-nummers.

In afwachting van uw bericht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Vaste Telefonie

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Vaste Telefonie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BoyP