Klacht: Wel gereserveerd, geen hotel

op 29 mei 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Afgelopen vrijdag heb ik via de website van expedia.nl een hotel geboekt. Bij aankomst op 27 mei jl. rond 20.00 uur in Charleville-Mezieres bleek hotel Le Pelican gesloten te zijn. Na telefonisch contact met het hotel werd mij verteld dat het gesloten is. Per direct heb ik contact opgenomen met de Nederlandse klantenservice van Expedia, aangezien jullie mij deze hotelkamer hadden verkocht en bevestigd. De klantenservice kon mij na een uur nog geen oplossing bieden, waarna ik werd doorverbonden met een dienst in Amerika. Deze konden mij ook na een uur nog steeds geen oplossing bieden en om 22.40 uur werd de verbinding verbroken.
Helaas heb ik deze nacht hierdoor noodgedwongen moeten doorbrengen in de auto!

Daarbij wil ik graag vermelden dat vanuit mijn zijde geen enkele oplossing is geweigerd, er is überhaupt geen oplossing aangeboden.

Onbegrijpelijk dat dit de gang van zaken is bij Expedia.

Ik verwacht dan ook een redelijke schade vergoeding. Dat wil zeggen: 100% vergoeding gemaakte telefoonkosten inclusief de tijd die ik daarmee kwijt ben geweest. Een schadevergoeding voor de slapeloze nacht die ik door heb moeten maken.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maurits Enting