Klacht: wel gebeld kunnen worden maar niet kunnen bellen

op 17 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds 09-07 is mijn oude nummer over gezet naar simpel, vanaf dat moment ben ik wel bereikbaar echter kan ik zelf niet bellen of internetten.

het lijkt als of de mail die gestuurd worden naar de klantenservice door een automaat worden behandeld

ik wil geen kosten hebben over de periode dat ik niet kan bellen
ik wil weten binnen welke periode ik gebruik kan maken van mijn telefoon, en duurt dit te lang dan wil ik kosteloos kunnen overstappen naar een andere leverancier

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door michiel ruigt