Klacht: Wel een pintransactie voor produkt maar geen bon meer

op 27 mei 2021 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geprobeerd om twee kleuterdekbedhoezen te ruilen . Het bonnetje is zoek en dan wordt er niet geruild , Sinds een jaar is het beleid hierover gewijzigd. Omdat er blijkbaar mensen zijn die goederen meenemen uit de winkel . zonder te betalen . Ze komen dan het product terugbrengen en krijgen hier het betreffende bedrag voor ( uit ) betaald .
Mij werd gezegd de goeden moeten onder de kwaden lijden .
Er nog op gewezen bij de betreffende bedrijfsleidster dat ik haar de pintransactie van zelfscan kan laten zien .
Nee , regels zijn regels , aldus betreffende persoon .
kortom , hier heb ik geen vrede mee .

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de producten kan omruilen of mijn geld retour krijg .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerdemie