Klacht: Wel €125 betaald voor Paysafecards maar GEEN CODES ontvangen !!!!

op 28 augustus 2017 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Wat is dit voor een oplichting!!!! Ik heb een paysafecard voor €100 en voor €25 gekocht en via iDeal betaald bij beltegoed.nl

Maar tot op heden heb ik GEEN CODES ontvangen !!!!

Wat is dit!?!?! Het geld is wel van de rekening gegaan, maar waarom krijg ik geen codes!!!!!

Dit is fraude en oplichting!

Ik heb 3 e-mails gestuurd en geen reactie ontvangen! Ik ga op elke klachten site plaatsen wat voor een dieven beltegoed.nl is!
Tot ik mijn geld terug heb of de codes!!!!

Mijn geld terug of de codes van de paysafecards !!!!!!!!

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 29 augustus 2017 om 12:59 geantwoord

Hoi Nicole,

Ik snap je frustratie heel goed. Ik zou me ook zorgen maken als ik de codes niet direct had ontvangen. Maar zoals je op de site hebt kunnen lezen (Je hebt hier een screenshot van gestuurd) is je betaling door het automatische anti-fraude systeem tegengehouden. Dit betekend dat de bestelling handmatig nagekeken moet worden om er zeker van te zijn dat er geen misbruik van je gegevens gemaakt worden.

Ook klopt het dat je niet direct een mailtje hebt ontvangen, helaas zijn wij alleen tijdens kantooruren aanwezig en kunnen wij je daarbuiten helaas niet antwoorden.

Het eerste wat wij hebben gedaan de ochtend erop, is jouw bestelling controleren. Gelukkig konden wij geen onregelmatigheden ontdekken en hebben je codes direct kunnen versturen.

Hopende op je begrip.
Met vriendelijke groeten,