Klacht: Wel bezorgafspraak kunnen maken, maar geen pakket ontvangen

op 18 april 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 10-04-2017 een mail van de pakketdienst gekregen om een bezorgafspraak te maken voor de levering van mijn pakket. Deze zou op 11-04-2017 bezorgt worden. Op de afgesproken datum is dit pakket niet bezorgd en heb ik geen bericht ontvangen van de pakket dienst dat het pakket niet geleverd kon worden. Hierdoor heb ik zelf contact moeten opnemen met de online pakket dienst met de vraag waarom mijn pakket niet bezorgd is. Zij gaven mij als antwoord dat het pakket dan waarschijnlijk niet op voorraad is, waar ik op antwoord op gaf: hoe kan het dan dat ik wel een bezorgafspraak heb kunnen maken? Hier hebben zij mij geen antwoord op kunnen geven en ik moest maar ‘wachten’. Na contact te hebben gehad met het bedrijf waar ik mijn pakket heb besteld blijkt het dat het pakket wel degelijk daar is. Tot heden heb ik nog geen bericht van de pakket dienst gehad en vraag ik mij af waar mijn pakket dan is.

Als mijn pakket wordt bezorgd.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Online Pakket Dienst

7 maanden geleden - Beste Lauren, Jouw bestelling was op 11-04 manco. Dit wil zeggen dat het pakket niet bij ons aanwezig is. De reden hiervoor is dat het magazijn moest wachten op toestemming van Tele 2 om te leveren. Tot op heden is deze toestemming er nog niet. De klantenservice heeft de 13e geprobeerd contact met je op te nemen hierover en heeft toen je voicemail ingesproken. Ik heb jouw order doorgezet naar ons contactpersoon van Tele 2 want normaal gesproken staat een pakket niet zo lang in de wachtstand. Zodra ik meer weet neem ik weer contact met je op. Met vriendelijke groet, Online Pakket Dienst.

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 03 mei 2017 om 22:51 geantwoord

Beste Lauren,

Ik zie dat je de order ondertussen hebt geannuleerd van een mail naar ons. Ik ga bij deze dan ook de klacht sluiten.

Online Pakket Dienst

Beste Lauren,

Online Pakket Dienst.

Alle klachten die gemeld zijn door laurenblaauw