Klacht: wel betalen niet leveren

op 30 januari 2014 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Batterij besteld voor samsung S4 en betaald. En toen gebeurde er niets. Geen reactie op mailtjes. Als je zo geld moet verdienen!! Website heb ik aangemeld bij consuwijzer en geschillencommissie. Zij zouden daar lid van zijn maar bedrijf wordt niet herkend ook niet met “officiele” naam. Ik ga ook aangifte doen, want ook ik moet werken voor mijn geld en niet over de rug van een ander.

Geld terug en site uit de lucht halen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Laderwebshop.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Laderwebshop.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Laderwebshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Laderwebshop.nl

Heeft op 31 januari 2014 om 04:07 geantwoord

Bij uw product stond 2 tot 5 werkdagen levertijd, als u uw geld terug wenst te ontvangen email ons even.

Al het overige lijkt me erg voorbarrig en zonde van de tijd zeker binnen 1 week.

Reactie van de melder van de klacht erna1959

3 jaren geleden - Ik heb gemaild dat ik geld wil terug ontvangen maar weer geen enkele reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door erna1959