Klacht: Wel betalen niet krijgen

op 09 april 2013 over Glas Rijopleidingen Nieuwegein in de categorie Rijscholen

08-11-2012 Ben ik helaas voor de 3e keer gezakt voor mijn praktijkexamen B.
Ik heb les gehad bij Glas rijopleidingen, te Nieuwegein. Ik ben mijn lessen op 05-11-2011 begonnen.
Na een korte proefles vertelde meneer Glas mij dat ik wel met een 20-25lesjes zou slagen en dat dit makkelijk in een half jaar mogelijk was.
De eerste les kon de week erna al gereden worden daarna was het echter een stuk lastiger om te plannen en zo kon ik slechts 4 lessen rijden in 2011.
In januari kon ik 3weken achter elkaar rijden zonder problemen waarna ik weer een maand moest wachten
want meneer Glas werd ziek moest op vakantie werd opnieuw ziek en had het de week erna er druk.

Vervolgens heb ik in de maart t/m mei 2012 10lessen kunnen plannen.
Waarvan hij 3keer niet kwam opdagen 1keer was hij ziek en 2keer heeft hij niets gemeld en keer ik geen gehoor op zijn telefoon.

Daarna kon ik weer 3lessen doen in juni en moest ik waar tot september wachten.
In september was het plannen van lessen geen probleem en een examen erbij.
Na het examen gelijk opnieuw gepland voor een maand later het herexamen en 5lessen. Dit was echter al niet meer mogelijk en werden er 3.
Maand later plannen we 5 lessen enkel vergeet meneer glas op te schrijven waar we afspreken en komt niet opdagen. dus maar 2lessen gehad.

Na het laatste examen zou ik ’s avonds bellen voor het plannen van nieuwe lessen en een examen.
Ik heb gebeld maar zoals eerder ook al vaak geen gehoor.

een paar dagen later kreeg ik wel het verzoek al te betalen, dit heb ik in goed vertrouwen gedaan.
Echter heb ik 2maanden gebeld en ge-sms’t maar nooit een reactie ontvangen.

Toen heb ik einde december besloten over te stappen naar een andere rijschool.
Ik heb meneer Glas verzocht het vooruitbetaalde bedrag terug te betalen.
Hierop geen reactie tot 2keer toe. Na een mailtje met wat boze toon wel een reactie.
Met een verhaal dat hij geschrokken is van mijn mailtje en zich niet prettig voelt.
Het is niet zijn schuld maar van KPN hij heeft een nieuw nummer en iedereen dat gegeven zegt hij.
De mailtjes zo zegt hij heeft hij niet ontvangen. Het geld zegt hij niets over enkel dat ik kan bellen om te plannen.
Nog een mailtje en weer geen reactie.

Ik zou graag willen dat het vooruitbetaalde bedrag wordt terugbetaald door Harry G.

Als Harry G. echt zo'n nette man is, als hij wil doen geloven, zou hij daarnaast ook nog keurig persoonlijk zijn excuus komen aanbieden.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Glas Rijopleidingen Nieuwegein

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Glas Rijopleidingen Nieuwegein nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bryan Houdijk