Klacht: Wel betalen en niets krijgen

Josja op 16 juni 2015 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week een Senseo besteld en het zou vrijdag 12 juni afgeleverd worden. Helaas die dag was er niets, ik gebeld met BCC maar helaas er zijn na een half uur nog steeds 5 wachtende voor u, of ze gooien de haak erop. Ik heb het wel betaald donderdag via Ideal. Op facebook zeggen ze dat het dus vandaag zou komen dinsdag 16 juni, maar helaas weer niets, ik heb daar weer op gereageerd nu blijkt hij niet op voorraad te zijn wat wel bij de bestelling stond anders had ik hem sowieso niet besteld het is voor Vaderdag! Nu hebben ze het geannuleerd mijn bestelling en krijg het geld pas terug over een dag of 10, maar als ik andere ,mensen de verhalen lees dan heb je het ook nog niet binnen 10 dagen binnen. Ik heb het geld nodig vanwege ik het niet breed heb en het was een Vaderdag cadeau.!!! Wat een zaak zeg. Waarom zeggen dat je het hebt en het de andere dag in huis heb, maar je heb niets je geld kwijt!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden dat ik per direct me geld terug krijg of per direct een vervangende Senseo krijgt die wel op voorraad is en die ik zelf kan ophalen in Breda.!!! De extra kosten zijn voor BCC en niet voor! Jullie kunnen wel zeggen dat het opgelost is, maar dat is niet waar!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van BCC beoordeeld.

BCC

Heeft op 19 juni 2015 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.
Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:
http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service

Josja

Heeft op 19 juni 2015 om 11:51 geantwoord

ER IS NIETS OPGELOST!!! STAAT NOG STEEDS GEEN GELD OP MIJN REKENING EN IK HEB OOK GEEN ANDERE AANBIEDING GEHAD!!!

Alle klachten die gemeld zijn door