Mijn Klacht:
Ik heb vorige week een Senseo besteld en het zou vrijdag 12 juni afgeleverd worden. Helaas die dag was er niets, ik gebeld met BCC maar helaas er zijn na een half uur nog steeds 5 wachtende voor u, of ze gooien de haak erop. Ik heb het wel betaald donderdag via Ideal. Op facebook zeggen ze dat het dus vandaag zou komen dinsdag 16 juni, maar helaas weer niets, ik heb daar weer op gereageerd nu blijkt hij niet op voorraad te zijn wat wel bij de bestelling stond anders had ik hem sowieso niet besteld het is voor Vaderdag! Nu hebben ze het geannuleerd mijn bestelling en krijg het geld pas terug over een dag of 10, maar als ik andere ,mensen de verhalen lees dan heb je het ook nog niet binnen 10 dagen binnen. Ik heb het geld nodig vanwege ik het niet breed heb en het was een Vaderdag cadeau.!!! Wat een zaak zeg. Waarom zeggen dat je het hebt en het de andere dag in huis heb, maar je heb niets je geld kwijt!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden dat ik per direct me geld terug krijg of per direct een vervangende Senseo krijgt die wel op voorraad is en die ik zelf kan ophalen in Breda.!!! De extra kosten zijn voor BCC en niet voor! Jullie kunnen wel zeggen dat het opgelost is, maar dat is niet waar!!!