Klacht: wel betaalt maar kan mijn bestelling niet krijgen

lekhuis op 13 april 2018 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo op 19 maart 2018 heb ik een bestelling geplaatst bij boohoo Ik kreeg te horen dat ze mijn betaling nog niet hebben ontvangen, maar het bedrag van € 101, – is van mijn rekening afgeschreven naar hun rekening.heb de bank gebeld en kreeg te horen dat het bedrag naar hun rekening is overgeschreven.

Gewenste Oplossing:

Ik zou heel graag willen weten hoe ik mijn geld terug krijg heb het gehad met ze

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door