Klacht: Wel betaald,maar niet gekregen.

op 10 mei 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben sinds oktober 2014 klant. Ik heb tv-internet-telefoon en mobiel.
Na wat klachten in het begin met aansluiten en zo,werkte bijna alles goed.
behalve de tv. Steeds viel het geluid even weg,ik heb van alles moeten doen en ook gedaan. Maar het geluid bleef steeds wegvallen.Ik werd er zo moedeloos van. Want al ik jullie belde zat ik zo een half uur aan de telefoon.Wat ik ook klant onvriendelijk vind,is dat ik de telefoonkosten moet betalen.Het is toch mijn fout niet dat ik steeds moest bellen omdat het geluid nog steeds wegviel. Wat ik wel even wil zeggen dat ze aan de telefoon altijd heel vriendelijk waren,maar ja dat loste mijn probleem niet op. Afgelopen 3 mei heb ik eindelijk een nieuw tv kastje gekregen en nu lijkt het eindelijk opgelost, na ruim 1 1/2 jaar. Ik heb die anderhalf jaar gewoon het normale bedrag moeten betalen, terwijl ik toch echt niet kreeg waar ik voor betaalde. Ik vind het heel erg dat dat het zo lang moest duren voor het echt opgelost werd.

Ik denk dat een tegemoetkoming wel op zijn plaats zou zijn en een ekxuus voor al de frusstratie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gjmvanraffen53