Klacht: Wel betaald nog niet geleverd

op 23 februari 2018 over Krooz in de categorie Internetshops - Gereedschap

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eergisteren product besteld ordernummer #500007507 factuurnummer 50006226 afgerond €117,-
Volgens leveringschema zou voor 17.00 uur besteld de volgende afgeleverd zijn.

Niets ontvangen.
Gemaild; geen reactie.
Geprobeerd te bellen (0622049469); geen hehoor.

Gegoogled: kom ik hier terecht en lees alle klachten/oplichtingen.

Ik heb ultimatum gesteld in nieuwe mail. Bij geen respons
– doe ik aangifte bij de politie voor oplichting en
– vraag mijn bank om geld terug te vorderen. (Bij meerdere vorderingen worden klantgegevens bij de bank als ‘onbetrouwbaar’ aangemerkt en krijgt problemen met zijn/haar rekeningen(en).)

In afwachting……

Gewenste Oplossing:

Besteld product geleverd of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krooz

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Krooz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WALpeter