Klacht: Wel betaald, niks gekregen

op 29 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb gisteren voor een game items gekocht voor €11,- en er stond *reservering dus ik wist dat het nog verwerkt moest worden. Een dag later is het *reservering weg en heb mijn items niet gekregen.
Dus is mijn €11,- nu weggegooid geld?

Geld terug of krijgen waarvoor ik heb betaald.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 31 juli 2017 om 09:00 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com