Klacht: wel betaald niets ontvangen

op 01 september 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik hen 16 augustus 2016 een retroplaten speler betaald eur. 49,95 maar ik heb tot heden (01-09-2016) niets meer gehoord en ook niets ontvangen

zodra ik de retroplatenspeler ontvangen heb of wanneer ik mijn geld terug heb

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 01 september 2016 om 12:29 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

U heeft deze betaling gedaan aan Actie van de dag. Voor meer informatie over de levering, vraag ik u om contact op te nemen met Actie van de dag via www.actievandedag.nl, klantenservice@vakantieveilingen.nl of 020-7605070. U kunt dit doen met de betalingsreferentie (PSP) 4414713397903478.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com