Klacht: Wel betaald…..niet geleverd

op 14 oktober 2016 over Iwebshop in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling gedaan en netjes alles betaald, op hun site stond vermeld dat het verzonden zou zijn en dat ik een track and trace code zou ontvangen. Hier meerdere mailtjes over gestuurd met de vraag wat de status is van de verzending…….helaas tot op de dag van vandaag geen bericht ontvangen!!
Blijft toch spijtig dat er nog steeds “bedrijven” zijn die zo “werken” en de hardwerkende mens maar in afwachting laat. Nadat ik ze diverse keren had bericht en ook elders een klacht over iwebshop heb achtergelaten heb ik eindelijk de track and trace code ontvangen. Bij het online opzoeken van mijn pakket krijg ik alleen maar foutmeldingen. Het pakket is bijna €100 aan materiaal…..grote kans dat ik naar mijn spullen EN geld kan fluiten. Bestel hier niet….of je wilt graag van je geld kwijt zijn!!!

Gewenste Oplossing:

Of geld terug......of netjes je zaken regelen en reageren op berichten die men verstuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Iwebshop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Angryman