Klacht: wel betaald niet geleverd

op 17 augustus 2016 over Mecero in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 21-6-2016 een nokia 6131 besteld en betaald,op 11-7 bericht gehad dat mijn pakket onderweg was.krijg alleen maar nietszeggende standaard emails terug

Gewenste Oplossing:

levering of terugbetaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mecero over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mecero in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht ada van gemert

5 maanden geleden - het bedrag is inmiddels terug betaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mecero een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mecero

Heeft op 21 juni 2017 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ada Gemert,

Aangezien uw toestel helaas niet leverbaar bleek hebben wij uw bestelling geannuleerd. Wij gaven onze financiële administratie de opdracht het aankoopbedrag aan u terug te storten. Inmiddels is het aankoopbedrag reeds geruime tijd geleden aan u terug gestort.

Indien u nog vragen heeft horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Service Team Mecero

Alle klachten die gemeld zijn door ada van gemert