Klacht: Wel betaald niet gekregen

op 27 januari 2014 over i-Mania.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een hoesje besteld voor mijn HTC Desire S, maar ik heb het hoesje nog steeds niet mogen ontvangen.

betaalgegevens hieronder

Omschrijving I-mania 100004938
Bedrag € 8,45
IBAN begunstigde NL**********7 35
Kenmerk begunstigde 1******
Kenmerk bank 0*****
Datum 19 januari 2014 18:42

Geld terug of levering hoesje.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar i-Mania.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door i-Mania.nl in behandeling genomen

Bericht van i-Mania.nl

3 jaren geleden - Beste klant, U heeft op 19-01 om 18:46.11 besteld, de order is conform de levertijd verzonden op 20-01. U heeft hiervan een verzendbevestiging per email ontvangen. Wij kunnen niet zien dat een order niet aankomt, u heeft immers gekozen voor brievenbuszending! Gaarne verzoek ik u dit soort vragen e.d. te richten aan I-mania.nl. Klacht.nl dient hier niet voor. Wij kunnen immers niet weten als u ons hierover niet bericht! Tevens adviseer ik u ten zeerste om uw bankgegevens e.d. iet op internet te plaatsen. Iedereen kan immers nu uw bankgegevens zien! Mvg. I-Mania

i-Mania.nl

Heeft op 27 januari 2014 om 19:07 geantwoord

Klant zojuist gemaild, order is reeds verzonden conform leveringsvoorwaarden.

Beste klant,

De order is 1 verzonden.
2: ondanks dat deze order is geleverd conform voorwaarden, word uw bedrag retour geboekt.

Er is u gemeld:
Hiervan is na retourboeking, een verwerking van 2-4 werkdagen.
Retour boekingen gebeuren conform wettelijke regeling, zoals bij iedere webwinkel, binnen 30 dagen.

Tevens nemen wij aan dat de klant ons wel bericht wanneer hetgeen onverhoopt alsnog aankomt.

Mvg, I-Mania

Heeft op 03 februari 2014 om 10:48 geantwoord

Er is toegezegd dat ik het bedrag terug zou krijgen. Maar tot op heden heb ik nog geen cent teruggekregen !!!!!
Zijn dit oplichters ????

Dré Beckers

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van i-Mania.nl beoordeeld.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat i-Mania.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door d.beckers