Klacht: Wel betaald niet gekregen

op 29 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb net 5,49 euro voor een tijdelijke aanbieding betaald voor het spel clash of clans. Er is wel geld afschrijven maar die tijdelijke aanbieding gekregen. 4815013481731728 0030002240521338,,g.co/payhelp Supercell Referentie: 2017-07-29 19:09 003000224052133

Ik wil dit opgelost hebben en eventueel tegoedkomjng want is de tweede keer en deze keer laat ik er niet bij zitten en volgens veel recensies gaat het niet altijd goed met adyen en zijn er veel klachten want als er iets mis gaat is er geen aanspreekpunt en je moet een 0900nummer bellen

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 31 juli 2017 om 09:03 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

De genoemde transactie is op: 2017-07-29 20:35:43 CEST terugbetaald. Het kan helaas enkele dagen duren voordat dit bedrag weer op uw rekening staat.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroeneggenkamp