Klacht: wel betaald na drie maanden nog niets ontvangen

op 23 februari 2016 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

in december heb ik via jullie site zorgtoeslag aangevraagd, enkele weken hierna moest ik 29,50 euro betalen wat bij mij niet bekend was. Nu drie maanden verder ben ik nog steeds aan het wachten op mijn eerste uitbetaling. Ik heb reeds tweemaal naar de belasting gebeld waar ik te horen kreeg dat ik 22 februari het geld van januari, februari en een voorschot van maart uitbetaald zou krijgen, echter is ook dit niet gebeurt. Nu sta ik een groot bedrag in het rood buiten mijn schuld. Dit vind ik te gek voor woorden. Als er niks snel aan gedaan wordt ben ik genoodzaakt om naar de ombutsman te gaan, dus graag snel actie. Met vriendelijk groet Denée Janssen

Ik ben pas tevreden als mijn probleem binnen een tot twee weken opgelost is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 16:28 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door deneejanssen