Klacht: Wel betaald maar geen boeking

Jack vos op 24 mei 2024 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een huisje gehuurd via boeking.com
Ook betaald maar kreeg bericht dat het overboek was. Ze kwamen met een alternatief ik moest dan wel weer eerst betalen dus geld over gemaakt maar heb geen boeking nr of bevestiging gekregen . Dus bellen kan alleen contact met ze krijgen ja juist moet je je boeking nummer in toetsen . Maar ja die had ik nu net niet gekregen. Dus het nummer van het eerste huisje maar in gegeven maar omdat die geannuleerd wat bestond die ook niet . Dus zijn ze onbereikbaar. Als je wil mailen gaat het naar de verhuurder en die zegt dat het bij booking.com ligt en dat begrijp ik maar komt hier zo op neer dat ik niet ben komen opdagen dat ik mijn geld kwijt ben maar mag ook niet in het huisje om dat ze daar nog geen geld hebben ontvangen

Geld terug storten

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over booking.com
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Reactie van de melder van de klacht Jack vos

1 maand geleden - Jammer dat ze niet bereikbaar voor het serieus nemen van een probleem heb met de help lijn van hun gebeld en daar lag in een keer de haak er op toen het moeilijk werk. Na de tweede keer bellen heb ik wel iemand aan de telefoon gehad kon mij ook niet helpen maar beloofde dat als hun computer het geld niet kon door sturen het terug gestort ging worden . Nu maar hopen !!! Hij heeft wel een mail gestuurd waar door ik kan aantonen dat geen boeking op mijn staat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jack vos