Klacht: Wel betaald maar ASOS anuleert mijn bestelling

op 22 mei 2020 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik mijn order had geplaatst op ASOS en het geld van mijn rekening was afgeschreven kreeg ik een mail van ASOS. In de mail vertelde ze dat mijn bestelling is geannuleerd. Nu enkele dagen later heb ik mijn geld niet terug en krijg geen contact met ze.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als mijn bestelling alsnog wordt opgestuurd of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ronaldovdam