Klacht: wel betaald geen ticket

op 04 september 2018 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Op zaterdag 1 september jongst leden heb ik per ideal een ticket van Weeze naar Marrakesh geboekt. Het betreft een vlucht op woensdag 26 september 2018.

Het geld is direct van mijn rekening afgeschreven. Maar ik heb geen ticket ontvangen en geen reserveringsnummer. Niet per mail maar ook niet op mijn Ryanair account.

graag z.s.m. het geboekte ticket ontvangen!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Reactie van de melder van de klacht GanZz88

8 maanden geleden - Inmiddels heb ik gebeld met Ryanair en het ticket ontvangen (inmiddels 3 dagen later). Het ticket blijkt geboekt onder de verkeerde naam. Dit is gratis aanpasbaar binnen 24 uur na het boekingsmoment. Omdat ik mijn ticket nog niet had heb ik NIET de kans gehad dit gratis te wijzigen.na 2x bellen á 20 minuten per gesprek. eerste gesprek 45 cent per minuut, wil Ryanair dit niet voor mij wijzigen en moet ik de belachelijk hoge fee van 115E voor de aanpassing betalen. Dit is duurder dan het ticket dus ik kan beter een nieuw ticket boeken, dit bevestigde de dame aan de telefoon.2e gesprek overigens wel gratis via: https:vraagalex.nlservicenummersryanairRyanair bevestigd weer eens een klote maatschappij te zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GanZz88