Klacht: Wel betaald, geen nieuwe printplaat.

op 12 oktober 2017 over Witgoed Service Nijmegen in de categorie Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze wasmachine hield ermee op, midden in een was. Wij hebben het storingsformulier ingevuld die op de site staat van Witgoedservice Nijmegen. Een dag later kwam een monteur, na een meting was de diagnose dat de printplaat kapot was en die moest opgestuurd worden voor reparatie. Het kostte ons 129,- euro, direct te voldoen. Dat zou 7 werkdagen duren. We hebben na 2 weken gebeld. Bleek het revisiebedrijf een achterstand te hebben, tja kan…, nu inmiddels 5 weken verder. Er wordt niet meer gereageerd op onze telefoontjes en ook niet op onze mail. Inmiddels meerdere malen ingesproken, helaas zonder resultaat.

Gewenste Oplossing:

Betaalde bedrag terug

Alle klachten die gemeld zijn door thuis235