Klacht: Wel betaald, geen loten

op 25 april 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

10 maanden geleden - Geachte meneer van den Broek, Ik heb het gelijk voor u nagekeken in ons systeem, en gezien dat uw betaling geslaagd is en dat de loten inmiddels naar u zijn verzonden per email. Mijn excuses voor de vertraging in het toezenden van de lotnummers. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch op werkdagen van 8:30 tot 21:00 via 0800 - 023 13 03 (gratis) Ik wens u heel veel geluk tijdens de Koningsdagtrekking. Met vriendelijke groet, Marianne Hoogduin Webcareteam Staatsloterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 24 juli 2016 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer van den Broek,

Ik heb het gelijk voor u nagekeken in ons systeem, en gezien dat uw betaling geslaagd is en dat de loten inmiddels naar u zijn verzonden per email.
Mijn excuses voor de vertraging in het toezenden van de lotnummers.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch op werkdagen van 8:30 tot 21:00 via 0800 - 023 13 03 (gratis)

Ik wens u heel veel geluk tijdens de Koningsdagtrekking.

Met vriendelijke groet,

Marianne Hoogduin
Webcareteam Staatsloterij

Alle klachten die gemeld zijn door Jaap van den Broek