Klacht: Wel betaald, geen loten

op 10 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op zondag 10 Juli een straatje 1/5 loten met XL trekking online gekocht. Kosten €35,- en dit is netjes van mijn rekening geschreven om 17:16uur. Zoals elke maand kijk ik hoopvol naar de trekkingsuitslag en vaak stelt die mij telleur. Ook nu weer zeer hoopvol met name ook omdat ie(jackpot) zeker zou vallen! Ik log in op mijn staatsloterij en krijg te zien dat ik helaas geen loten had voor de trekking van 10 Juli 2016!!!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik tevreden ben????? Met een passende schadevergoeding ben ik tevreden want ik had toch echt het idee dat ik veel geld had gewonnen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staatsloterij over deze klacht.

Heeft op 13 juli 2016 om 22:03 geantwoord

dat is geen schadevergoeding. Een gratis lot voor de volgende trekking komt meer in de buurt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 14 juli 2016 om 08:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Dreven,

Naar aanleiding van uw klacht stuur ik u dit bericht.

Ik snap dat het vervelend is dat u geen lotnummer heeft ontvangen. U ontvangt het geld zo spoedig mogelijk terug op uw rekening. Mijn excuses voor het ongemak.
Helaas kunnen wij u geen gratis Staatslot aanbieden voor de trekking van 10 augustus. Nogmaals mijn excuses.
Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch op werkdagen van 8:30 tot 21:00 via 0800 - 023 13 03 (gratis) of u kunt een e-mail sturen naar klantenservice@staatsloterij.nl.
Met vriendelijke groet,
Maureen Ruiten
Webcareteam Staatsloterij

Alle klachten die gemeld zijn door johnvandreven@hetnet.nl