Klacht: wel betaald geen lot ontvangen

op 27 april 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

toch besloten een lot te bestellen via internet, via de website van de staatsloterij. We moesten eerst een account aanmaken en deze is om 17.42uur succesvol bevestigd via de email. Maar helaas hebben wij tot onze verbazing geen email ontvangen met een lotnummer.
Of via het account is ook niet in te zien dat wij een lotnummer hebben.
Maar de 30 euro is wel van onze rekening geschreven om 17.42uur.

Ik wil weten waar de fout ligt, ik wil mijn 30 euro terug omdat ik geen lotnummer heb ontvangen, ik doe mee om een kans te maken op een leuke prijs, niet om zomaar 30 euro klakkeloos over te maken

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staatsloterij over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 28 april 2016 om 17:58 geantwoord

Geachte heer Groen,

Het is vervelend te vernemen dat er iets is mis gegaan met de betaling. Ik heb het voor u nagekeken en helaas is door de drukte uw betaling niet op tijd verwerkt. Als het goed is heeft u inmiddels bericht ontvangen dat het bedrag binnen 48 uur teruggestort krijgt op uw rekening. Mijn excuses voor het ongemak.

Webcareteam Staatsloterij

Alle klachten die gemeld zijn door kelvingroen