Klacht: Wel betaald, geen levering

op 28 mei 2020 over ASPACT in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor mijn dochter, inmiddels ruim 2 weken geleden, Filling pieces besteld en heb tot op heden nog geen mail ontvangen tbv het verzenden van mijn bestelling. Op de 2 mailtjes die ik stuurde volgt geen reactie. De fysieke winkel binnengelopen en daar wordt gezegd dat zij los staan van de webshop. Ze kunnen mij dan ook geen telefoonnummer enof naam van een contactpersoon geven.
Waardeloos dit!! Aspect is een mooie winkel, met mooie producten, maar dat er op deze manier wordt omgegaan met klanten, juist in de Corona-tijd en je sneller online besteld kom je dus bedrogen uit!

Gewenste Oplossing:

-

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASPACT

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASPACT nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kedele