Klacht: wel betaald geen label

op 17 september 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 14 september betaald voor een label, maar dit nooit ontvangen. De dame die het pakketje zou ontvangen is bijzonder ontstemt over de vertraging. Helaas kom ik er op de site van kiala absoluut niet uit hoe ik mijn label kan achterhalen. Ook zijn de servicenummers die op de pagina vermeld staan niet meer actief.
Ik heb uit noodzaak maar bij de concurrent DHL een label laten maken. Nu heb ik dubbele kosten gemaakt.
Dat was eens maar nooit meer voor mij

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld, plus de extra kosten voor DHL terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mKKKKKKKK