Klacht: Wel betaald geen bestel bevestiging

op 26 juni 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Message: Ik heb zojuist een bestelling gedaan en deze betaald. Nu zie ik deze bestelling niet terug in mijn bestel geschiedenis en heb ook geen bestelbevestiging ontvangen. Het geld een bedrag van 72 EUR is wel van mijn rekening afgeschreven.

Een bestelbevestiging en mijn spullen heb er tenslotte voor betaald.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 juli 2016 om 14:28 geantwoord

Geachte Shayenne Mari,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Op 2016-06-28 08:41:21 CEST is een terugbetaling van de winkel volbracht. Inmiddels heeft u het geld dus ontvangen.

Voor verdere informatie over Adyen verwijs ik u naar deze pagina: https://docs.adyen.com/support/why-do-i-see-adyen-on-my-bank-statement

Alle klachten die gemeld zijn door Gemairo