Klacht: weinig leuke dingen Apeldoorn, verouderd assoriment

op 17 februari 2018 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Goedenavond, ik lees op FB van de Action Groep dat er allerlei leuke dingen in de winkel liggen. Ik kocht altijd hele leuke dingen bij jullie, maar de laatste maanden vind ik erg weinig leuke spullen bij de filialen in Apeldoorn. Er verschijnen zoveel leuke dingen in die groepen, maar helaas in Apeldoorn niet verkrijgbaar. Heb het idee dat jullie de winkels in het Westen van het land veel beter bevoorraden. Zo jammer…..ging 3x per week naar jullie winkels toe, en kwam meestal wel met veel leuke kleine spullen terug, nu las ik ook weer allemaal over nieuwe decoratiespullen, de mooie spiegels etc…..ik hoor hier veel klachten over momenteel ook van andere personen. Ik hoop dat jullie hier aandacht aan willen besteden. Het is achteruit gegaan, sinds jullie verhuizing van de Hofstraat, naar een pand verderop……hopelijk doen jullie hier wat mee, want iedereen is/was toch helemaal gek van de Action..????

Als de bevoorrading en leuke spullen ook in Apeldoorn komen....Action we missen dit zo....namens een groep van Action Fans uit Apeldoorn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ria87