Klacht: Weinig empathie en geen mogelijkheden

op 28 juli 2017 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Tot nu toe al 2 keer slechte ervaringen met famed, betalingsregeling aangevraagd kan maar in 3 keer.. best een flink bedrag wat ik maandelijks eigenlijk niet kan missen met een klein loontje. De beste mevrouw kon mij niet helpen want als ik niet betaalde dan ging het naar credios en dan moest ik daar maar een betalingsregeling mee afspreken maar dan kwamen er wel 40 euro kosten overheen. Erg weinig empathie en zijn alleen maar uit op geld lijkt het wel! De vorige keer ook al onterecht incasso kosten in rekening gebracht terwijl alle rekeningen naar een heel ander adres zijn gestuurd.

Wat meer empathie van de medewerkers en meer mogelijkheden wat betreft een betalingsregeling.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

2 weken geleden - Wij hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u willen aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. Wij zullen dan opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Fa-med.

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 09 augustus 2017 om 11:34 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Samjoyce