Klacht: Weigert terug te betalen

op 20 maart 2020 over New York Pizza in de categorie Horeca

2 maanden geleden heb ik een bestelling geplaatst bij New York Pizza, enkele minuten later belden ze mij op dat ze niet konden bedienen vanwege bezorgers tekort en het sluiten van de vestiging.
Tijdens dat gesprek werd mij verteld dat de betaling binnen een week terug op mijn rekening zou staan.

Nadat dat niet was gebeurd heb ik een mail gestuurd waarop geen reactie kwam van de vestiging zelf. Daarna heb ik de hoofdvestiging ge-emailed, waarop ik wel een reactie kreeg.
Zij zouden de vestiging herinneren. Dit heeft nog enkele weken geduurd, en na meerdere herinneringen van mij heb ik inmiddels al een maand geen reactie meer gehad.

Als ze de vestigingen vertellen dat ze ook e-mails mogen antwoorden. Meer duidelijkheid geven, en de mails niet opeens negeren zonder enige oplossing.

Daarnaast natuurlijk het geld terug.

Ben nu naar de bank gestapt om te kijken wat ze kunnen doen, want New York Pizza lijkt niet meer te willen reageren, of hebben mijn e-mails genoteerd als 'opgelost' zonder oplossing.

Belachelijk.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Indieveloper