Klacht: Weigert mijn bestelling.

Cat1988 op 11 april 2018 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde bij otto een bankstel bestellen (en direct betalen via Ideal) maar, na telefonisch contact met de klantenservice deed mevrouw heel vreemd en zei dat ik niet kon bestellen. (ook mijn account kom ik niet in!)

Vervolgens vraagt ze mij om persoonlijke gegevens naar otto te mailen. Het gaat om een kopie van mijn paspoort (!) en bewijs van inschrijving bij de gemeente.

Ik sta paf! Ik begrijp dat het een groot bedrag is, maar ik wil graag vooraf betalen, waarom moet ik dan heel dit proces door en mijn privegegevens delen

De mevrouw ‘kon’ mij zogenaamd geen antwoorden geven , omdat ze het zelf ook niet wist. Ook wilde ze mij met niemand anders doorverbinden. Klantvriendelijkheid is erg ver te zoeken….

Gewenste Oplossing:

Als ik simpelweg de bankstel kan kopen, Zónder al die poespas.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 11 april 2018 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door