Klacht: Weigert geld te retouren na verzendbewijs

op 04 augustus 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Netje via de site van zalando een retour aangekondigd, en het pakketje bij een kiala punt afgeleverd. Verzendbewijs gekregen. Pakketje is niet aangekomen bij zalando en weigert ondanks mijn verzendbewijs mijn geld te retourneren. Er is dus iets fout gegaan bij kiala. Ipv van de klant netjes zijn geld te retourneren en verhaal/schade te halen bij kiala laten zalando je als klant keihard zitten/vallen.
Daarbij word er vanuit zalando gezegd niet samen te werken met kiala…. Zie foto!!! Daar staat toch duidelijk zalando… Niet geprint maar bedrukt. En mij meerdere keren vertellen dat ik het niet snap en begrijp. Zeeeer ontevreden ik besteld nooit meer wat bij zalando. Andere bedrijven storten netjes je geld terug na overhandiging vh verzendbewijs. Denken aan de klant dat is bij zalando ver te zoeken die eerlijkheid

Wanneer het geld terug gestort word op mijn rekening

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zonman