Klacht: Weigering omruilen gekochte spullen bij lidl Hoofddorp door filiaal Badhoevedorp

Mangnoesing op 05 mei 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb bij een lidl filiaal te Hoofddorp twee Nike Hoodie’s gekocht die bleken te klein.

Was op 4 mei te Badhoevedorp om de kledingstukken te retourneren en dat werd geweigerd door het filiaal te Badhoevedorp. Ik heb dit nooit eerder meegemaakt en altijd zonder problemen omgeruild.

Ik kreeg te verstaan van de plaatselijke bedrijfsleidster dat ik het bij het gekochte filiaal moest omruilen vanwege fraude en dat terwijl ik de aankoopbon en labels originele verpakking erbij had.

Ik vind dit geen service naar de klant toe! Lidl is Lidl en heb altijd zonder problemen kunnen omruilen.

Voor mij niet te bevatten dat je als een klein kind wordt weggestuurd ,met een uitleg die nergens op gebaseerd is.

Met vriendelijke groet,

Waldo Mangnoesing

Gewenste Oplossing:

Het Lidl personeel aldaar erop wijzen dat dit niet de manier is, om met klanten om te gaan en dat zij hun werk naar behoren moeten doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 05 mei 2022 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mangnoesing