Klacht: weigering in de bus

op 19 februari 2018 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zit op school in Amersfoort en Heb soms les op een andere locatie, dan pak ik de bus van de ene locatie naar de andere. Ik stond te wachten op de bus en bus 76 (spakenburg) kwam aanrijden rond 5 over 12, hij wilde eerst niet de deur open doen. Daarna vroeg hij aan mij en mijn 2 andere vriendinnen of we nu al naar huis gingen. Wij zeiden nee wij moeten naar de andere locatie, hij zegt waar? wij zeiden Brabandse straat, hij zei daar doen “ wij “ niet meer aan. Dat kan je makkelijk lopen! En ik had al ingecheckt dus ik kon blijven zitten en hij zei tegen mijn vriendinnen jullie gaan maar lopen! Ik vind dit een hele slechte service omdat ten eerste zou je van plek naar plek mogen reizen en ik heb ook nog is een studenten ov. Zo mag je de mede reizigers niet behandelen!!! Het is ook nog is heel koud buiten, en dan moeten we gaan lopen van die man! Sorry, maar ik vind dat hij geen buschauffeur dan moet worden als hij een chagerijnige houding naar elke reiziger heeft en geen plezier in zijn werk heeft! Ik vind ik dit heel onrespectvol! Ik hoop dat jullie hier wat mee doen!!

Als wij gewoon net zoals in andere bussen van de ene locatie naar de andere locatie kunnen reizen, en met wat meer respect behandeld worden. En niet geweigerd worden om een bus in te stappen!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door isabella van de brug