Klacht: Weigeren uitbetaling saldo

op 05 augustus 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

OV Chipkaart weigert, ondanks duidelijke berichtgeving op de site, mijn saldo van mijn oude kaart, uit te betalen.

Gewenste Oplossing:

Als de berichtgeving wordt aangepast, betere en vriendelijkere klantenservice, en het saldo direct wordt uitbetaald ipv 10 weken wachten totdat alles is gebeurd (van aanvragen tot saldo terug). En dat de klantenservice ook luistert naar de klant ipv alleen hun eigen (foute en onjuiste) argementen te voeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chiel2001