Klacht: Weigeren contract op te zeggen

op 04 juli 2012 over Telefoongids in de categorie Uitgever

WIj hebben een eigen hoveniersbedrijf en hebben er vorig jaar voor gekozen om een advertentie te laten plaatsen in de telefoongids. Een paar weken geleden werden wij gebeld met de vraag of ze even mochten controleren of alle gegevens wel klopten. Na overal ja op gezegd te hebben, ligt er nu een paar weken later een orderbevestiging in huis. Wij hebben er mee ingestemd dat we weer een jaar in de telefoongids staan. We hebben meteen opgebeld dat dit niet de bedoeling was en dat we er graag vanaf zien. De vrouw aan de lijn bleef echter maar herhalen wat een geweldige aanbieding het was!! Toen het eindelijk doordrong dat we toch echt niet in de telefoongids willen staan, moesten we het maar via internet opzeggen, want zij kon dat niet. Dus wij hebbben het meteen via internet opgezegd en worden een paar dagen later opgebeld door dezelfde vrouw dat het haar niet lekker zit hoe het gegaan is, en dat ze ons graag korting wil geven. Want opzeggen gaat niet meer! Is dit nou klanten wegjagen of??

Als ze mijn contract opzeggen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telefoongids in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telefoongids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telefoongids

Heeft op 18 juli 2012 om 11:13 geantwoord

Inmiddels is er contact met de klant opgenomen en zijn er afspraken gemaakt.

Reactie van de melder van de klacht Erwin81

5 jaren geleden - Er is nog helemaal geen contact opgenomen, dus er is nog helemaal niks opgelost!!!

Bericht van

5 jaren geleden - Vandaag is er telefonisch contact opgenomen om kwestie te bespreken

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Telefoongids beoordeeld.

Heeft op 09 oktober 2014 om 13:15 geantwoord

Er is alleen gebeld om te vragen wanneer de rekening betaald wordt. Helemaal niks geen oplossing dus.

Alle klachten die gemeld zijn door Erwin81