Klacht: Weigeren 1 en 2 centen

op 04 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Vandaag in de Blokker aan de Grote Marktstraat in Den Haag wat spullen gekocht. Tijdens het afrekenen, weigerde de cassiere 1 en 2 eurocenten aan te nemen.

Nergens in de winkel staat dat het niet toegestaan is ermee te betalen. Service is ver te zoeken daar.

Winkel erop aanspreken.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 05 juli 2016 om 11:19 geantwoord

Beste mevrouw Piquet,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat jammer dat u een negatief gevoel heeft overgehouden aan uw bezoek aan Blokker. Dit is uiteraard niet wat wij voor ogen hebben. Wij bedanken u voor de moeite die u heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ontevredenheid.

Blokker hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid en servicegerichtheid en er wordt hier veel aandacht aan besteed. De situatie die u beschrijft komt dan ook niet overeen met de ideale klantgerichte dienstverlening waar wij naar streven.

De cassiere had uw eurocenten aan moeten nemen. Zoals u zelf al aangeeft, staat er niet aangegeven dat wij dit niet als betaalmiddel aannemen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wel worden onze prijzen afgerond bij contante betalingen. Dit geldt ook als u met eurocenten wilt betalen. Wij geven deze zelf niet meer uit aan klanten.

Om soortgelijke situaties in de toekomst te kunnen voorkomen, wordt uw klacht intern besproken met de rayon- en bedrijfsleider.

Saskia
Blokker Webcare