Klacht: Wehkamp gebruikt 2e hands telefoons om te verkopen aan mij als nieuw.

[email protected] op 14 januari 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb bij wehkamp een iPhone x gekocht 2 maanden geleden. Ik heb hier 5 weken op moeten wachten en de touchscreen doet het niet goed, loopt vaak vast, geeft scheve beelden aan, oortjes waren kapot enz. Ik heb in iom wehkamp een nieuwe telefoon thuisgestuurd gekregen en vandaag, na 5 weken, binnen gehad. Ik wilde hem koppelen aan mijn itunes en van de ‘oude’ kapotte telefoon mijn gegevens overzetten op de ‘nieuwe’. En blijkt dat er aan deze telefoon al een email adres gekoppeld zit. Oftewel, iemand anders heeft deze telefoon gehad en zij sturen hem nu dus naar mij, maar ze willen wel dat ik hetzelfde betaal als voor een nieuwe telefoon!!! Ik voel mij genaaid!
DE OPLOSSING
Ik wil alsnog een NIEUWE telefoon, ik wil vergoeding voor de 10 weken wachten en nog steeds geen goede telefoon hebben!

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 14 januari 2018 om 11:13 geantwoord

Goedemorgen,

Mijn oprechte excuses dat u tot op heden nog geen antwoord heeft ontvangen op uw klacht. Inmiddels zie ik dat u een derde telefoon heeft ontvangen en dat die het naar tevredenheid werkt.

Indien we nog wat anders voor u kunnen betekenen vernemen we dat graag. Voor nu wens ik u een prettige dag verder.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door