Klacht: Waardeloze service eigen merk / negeren klachten

dannyenthomas op 11 januari 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik blijf dit écht onvoorstelbaar vinden… Een jaar geleden kochten wij twee bankstellen van Wehkamp’s OWN (eigen merk van Wehkamp) type Cambridge (om en nabij de 400 euro per stuk tegenwoordig, want jullie hebben ze nog steeds). Bij een trieste maar heftige inbraak in onze woning hebben de inbrekers de hoezen van de losse kussens meegenomen om daarin alle gejatte materialen te bewaren.

Nu hebben we Wehkamp intussen meerdere keren gevraagd of we deze hoezen los kunnen nabestellen, dit blijkt dus niet mogelijk te zijn. Het antwoord van Wehkamp is dan dat “we dit maar met de verzekering moeten regelen”.

Excuseer? Is dit serieus waar Wehkamp tegenwoordig voor staat? Een bank van een jaar oud, waar niets aan mankeert, zomaar weggooien omdat er geen losse kussenhoezen nageleverd kunnen worden? Dat terwijl ze dezelfde banken nog steeds verkopen… Lang leve de wegwerpmaatschappij… Erg triest.

Als Wehkamp dan niet meer de service voor levert waar ze ooit zo bekend voor stonden; waarom zou ik dan nog bij Wehkamp bestellen?

Wehkamp, even serieus: de kussentjes liggen los op het bankstel, die zijn toch gewoon los leverbaar? Als ik had gebeld dat er schade was aan mijn kussen die onder de garantie viel; hadden jullie dan ook een hele nieuwe bank geleverd? Of waren de kussentjes dan wel ineens leverbaar?

Wij hebben hierover meerdere keren telefonisch contact gehad met Wehkamp en aangezien wij de uitkomst daarvan beneden alle peil vinden hebben wij op 17 december (!) een schriftelijke klacht neergelegd, vervolgens hebben wij op hun verzoek op 18 december ons klantnummer en telefoonnummer verstrekt en sindsdien zijn wij niet meer teruggebeld. Vervolgens hebben wij nog meerdere keren op eigen initiatief onze contactgegevens verstrekt, maar we vernemen nog steeds niets…

Gewenste Oplossing:

- Wanneer Wehkamp eindelijk contact met ons opneemt over onze klacht;
- Wanneer Wehkamp onze klacht serieus neemt;
- Wanneer Wehkamp goede service levert;

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

6 jaren geleden - Goedenavond, Wat vervelend om te horen dat de kussen hoezen gestolen zijn en dat er tot nu toe nog geen passende oplossing is. Ik zie dat er eerder deze week per mail contact is geweest. Daarin heeft mijn collega aangegeven dat de vraag is uitgezet bij verschillende afdelingen, waaronder de leverancier. Zodra zij meer informatie heeft ontvang je hier bericht over. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste, Wij hebben nog geen reactie ontvangen op bovenstaande en wachten nu al behoorlijk lang vinden we. Hoe lang moeten we nog met een onbruikbaar bankstel blijven zitten? Kunnen jullie de desbetreffende afdeling nogmaals attenderen op dit gebeuren? Alvast dank, Met vriendelijke groet, Venema

Bericht van Wehkamp

6 jaren geleden - Goedemorgen, Mijn excuses dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Zoals eerder aangegeven heeft mijn collega navraag gedaan bij de leverancier, echter hebben wij nog geen reactie van hun ontvangen. Wij houden de kwestie dagelijks in de gaten en zullen je informeren zodra we meer informatie hebben ontvangen vanuit de leverancier. Daarnaast zie ik ook dat er op 29 december 2017 een nieuwe bank besteld is, klopt dit? Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Goedemorgen, Het klopt dat wij op 29 december, een nieuwe bank op de reservering hebben gezet. Wij zitten met deze kwestie nogal in de maag en zitten natuurlijk met een bank zonder kussenhoezen en dat terwijl er aan de bank niks mankeert. Ook hebben wij het gevoel dat de bereidwilligheid in deze zaak er weinig tot niet is. Ik kan amper geloven dat wehkamp er niet toe in staat is de leverancier een paar hoezen te laten leveren. zoals eerder aangegeven willen wij hiervoor uiteraard gewoon betalen. Kortom wij willen het liefste geen nieuwe bank maar het begint er op te lijken dat wij hiertoe gedwongen worden. Overigens bedankt voor uw snelle reactie. Met vriendelijke groet, Danny Venema

Bericht van Wehkamp

6 jaren geleden - Goedemorgen Danny, We hebben zojuist ook telefonisch contact gehad en wij hebben goed nieuws! Wij hebben zojuist bericht ontvangen vanuit de leverancier dat de kussen hoezen los te bestellen zijn, dit zullen wij verder in werking zetten. Zodra we hier meer informatie over hebben ontvangen zullen we je hiervan op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste Wehkamp, Ik heb u vorige week gesproken, de kussen hoezen zouden zouden los besteld kunnen worden door jullie. Jullie gaven mij telefonisch aan dat ik in het begin van deze week waarschijnlijk meer zou horen Ik heb nog niks vernomen. Kunnen jullie mij aangeven of er inmiddels meer bekend is ? Ik hoop van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Danny Venema

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 11 januari 2018 om 19:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Bedankt voor je berichtje! De leverancier heeft op 5 januari gezegd het zo spoedig mogelijk op te sturen. Aangezien het nu enkele dagen duurt, heb ik gevraagd of er ook bekend is wanneer het precies geleverd wordt. Je hoort dit zo snel mogelijk van ons.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

webcareateam wehkamp

dannyenthomas

Heeft op 16 januari 2018 om 07:39 geantwoord

Wehkamp geeft elke keer aan dat ik zo snel mogelijk wat hoor. maar ik moet er elke keer weer zelf achter aan. Afgelopen donderdag geeft wehkamp aan dat zij de leverancier zullen vragen wanneer ik de hoezen kan verwachten. Is er al bekend wanneer ik de hoezen kan verwachten ?

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - De klacht is nog helemaal niet opgelost, de klacht speelt helaas nog. de status zou mag dan ook niet op opgelost staan.

Bericht van Wehkamp

6 jaren geleden - Goedemorgen, Ik begrijp dat je het vervelend vindt dat je er steeds achteraan moet gaan. Ik zie dat mijn collega vanuit onze Customer Care je gisteren een e-mail gestuurd heeft, dat er inmiddels door hen actie is ondernomen door contact op te nemen met de betreffende leverancier. Echter is deze gevestigd in het buitenland, waardoor er niet altijd snel reactie wordt ontvangen. We nemen dit zeker serieus en zullen je het zo snel mogelijk laten weten wanneer wij hier antwoord op hebben ontvangen. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door