Klacht: verkoopt gebruikte artikelen als nieuw

Doctor Who op 19 augustus 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Af gelopen vrijdag 05-08-2016 een telefoon besteld, deze was op voorraad en zou zaterdag 06-08-2016 bezorgd worden.

Pakket werd zaterdag ook bezorgd, alleen wat mijn verbaasde was toen ik de doos opende de zegelstrip al reeds verbroken was waar het artikel in zit
(Siemens dect telefoon) Dacht toen ik dat zag zou kunnen i.v.m. actie van uit Siemens mogelijk iets extra mee moeten leveren.

Tot ik verder keek, kras op basis station, draden en andere toebehoren niet in gesealde zakjes.

Wtf, bestel je nieuw, krijg je gebruikt.

ook batterij was niet geseald. Dus deze even in tel geplaatst, kom er meer dan 60 telnr tegen o.a. van de vorige eigenaar.

Toen voor de 2de keer gebeld, nee dat kan niet geloof niet dat er nummers in staan.

Na gesprek via mijn mob gebeld met de vorige eigenaar.
Deze gaf aan toestel te hebben op gestuurd voor reparatie

Toestel zou erg heet worden
Batterij zou niet (goed) opladen.

Dus als je nieuw besteld verwacht je ook een nieuw toestel, originele verpakking waar de zegels niet van verbroken zijn.

En zeker niet een gebruikt en ook nog een defect toestel

Gewenste Oplossing:

08-08-2016 wordt er een nieuwe bezorgd

Ben benieuwd of dit wel een nieuwe is.

Tevens Factuur: 2027086*** per direct wordt geschrapt.

Had begrepen dat de vorige eigenaar 3 maand er op heeft moeten wacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

8 jaren geleden - Beste A. Sytema Vervelend om te horen dat u een gebruikt toestel toegestuurd heeft gekregen. Ik zie dat er vandaag een nieuwe telefoon geleverd zal worden. Tevens kunt u de andere telefoon dan met de bezorger meegeven met het toegestuurde formulier dat u per e-mail toegestuurd heeft gekregen. Zo kunnen wij het artikel binnen 21 dagen retour verwerken. Helaas kunnen wij de factuur er nu nog niet voor u uithalen, maar ik vertrouw op een goede afhandeling. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Niet alleen een gebruikt maar ook nog een defect toestel

Bericht van Wehkamp

8 jaren geleden - Zoals aangegeven doen wij ons best om deze kwestie zo goed mogelijk af te handelen. Ik vraag u nogmaals vriendelijk om dit af te wachten. Mocht u geen andere vragen meer hebben wensen wij u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 19 augustus 2016 om 08:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hopen dat deze kwestie inmiddels is opgelost en dat u weer tevreden met ons bent.
Uiteraard vernemen wij het graag van u wanneer dit niet zo is.

U mag ons dan een bericht sturen via de bekende kanalen, zodat we alsnog samen met u naar een passende oplossing kunnen kijken.

Mocht u geen andere vragen meer hebben, wil ik u alvast een goed weekend toewensen.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door