Mijn Klacht:
Af gelopen vrijdag 05-08-2016 een telefoon besteld, deze was op voorraad en zou zaterdag 06-08-2016 bezorgd worden.
Pakket werd zaterdag ook bezorgd, alleen wat mijn verbaasde was toen ik de doos opende de zegelstrip al reeds verbroken was waar het artikel in zit
(Siemens dect telefoon) Dacht toen ik dat zag zou kunnen i.v.m. actie van uit Siemens mogelijk iets extra mee moeten leveren.
Tot ik verder keek, kras op basis station, draden en andere toebehoren niet in gesealde zakjes.
Wtf, bestel je nieuw, krijg je gebruikt.
ook batterij was niet geseald. Dus deze even in tel geplaatst, kom er meer dan 60 telnr tegen o.a. van de vorige eigenaar.
Toen voor de 2de keer gebeld, nee dat kan niet geloof niet dat er nummers in staan.
Na gesprek via mijn mob gebeld met de vorige eigenaar.
Deze gaf aan toestel te hebben op gestuurd voor reparatie
Toestel zou erg heet worden
Batterij zou niet (goed) opladen.
Dus als je nieuw besteld verwacht je ook een nieuw toestel, originele verpakking waar de zegels niet van verbroken zijn.
En zeker niet een gebruikt en ook nog een defect toestel
Gewenste Oplossing:
08-08-2016 wordt er een nieuwe bezorgd
Ben benieuwd of dit wel een nieuwe is.
Tevens Factuur: 2027086*** per direct wordt geschrapt.
Had begrepen dat de vorige eigenaar 3 maand er op heeft moeten wacht.
