Klacht: Verkeerde fiets geleverd

op 12 juni 2019 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb bij wehkamp een fiets besteld,deze kwam eerste 2 x helemaal niet op afgesproken tijdstip en derde keer kwam hij veel te laat maar goed kan gebeuren.
Toen fiets uiteindelijk dinsdagavond kwam hebben mijn man en dochter hem in elkaar gezet want was cadeautje voor andere dochter die woensdagochtend (vandaag)terugkomt van kamp.
Nu blijkt dus dat er een verkeerde fiets geleverd id,verkeerde kleur (waarvan ik verwacht dat mijn dochter lelijk vindt)en zonder versnellingen terwijl die er wel op moeten zitten.
Fiets zit natuurlijk al in elkaar en is klaar voor gebruik.
Ik heb contact opgenomen met wehkamp maar zij nemen alleen terug zoals we hem ontvangen hebben dus uit elkaar en weer helemaal verpakt.
En dan kunnen ze daarna nieuwe opsturen die we vervolgens weer in elkaar moeten zetten.
Ik vind het schandalig,het is hun fout ,niet de onze.
Wij zijn vaste klant bij wehkamp en meestal ben ik erg tevreden maar nu echt helemaal niet.

Ik verwacht de goede fiets die ik dan evt.ook nog wel zelf weer in elkaar wil zetten maar deze wil ik niet weer uit elkaar halen en ook wil ik hier niet weer lang op wachten.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 21 juni 2019 om 16:53 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor onze late reactie op jouw gemelde klacht!

Mocht dit nog niet met je zijn afgehandeld, laat dit ons dan gerust weten. We ontvangen per mail dan graag je klantnummer en een korte omschrijving van je klacht. Deze gegevens ontvangen wij graag op het e-mailadres socialmedia@wehkamp.nl.

Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door M.duikersloot