Klacht: Reparatie stofzuiger

op 06 december 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Is al 4 weken in reparatie, als je erover belt zeggen ze dat het korter is, er is bij wehkamp zelf wat fout gegaan heb bewijs dat 7 november opgestuurd is, van hun fouten hoef ik niet de dupe te worden, en ze hebben er over nog zoveel dagen dan krijgt u geld of nieuwe stofzuiger, vandaag weer gebeld weer zelfde verhaal, ze verdraaien de feiten, en hoe druk ze het wel niet hebben en kreeg nu te horen nog 3 werkdagen dan krijgt u geld of andere stofzuiger, waar ik nooit naar gevraagd heb, bel alleen dat ik mijn stofzuiger wil, weet je wel hoe vervelend het is, dat je elke keer naar buren moet voor een stofzuiger, nu vanmorgen na telefonisch contact ook klacht op mail gezet, maar krijg zelfs geen bevestigingsmail. s
Op hun site staat bij reperatie max 15 dagen en anders nemen we contact op, nou je hoort helemaal niks ook vorige week aan de telefoon zeiden ze dat ze volgende dag contact op zullen nemen, dus niet, vandaar dat ik vandaag maar weer heb gebeld .

Zeg gewoon eerlijk dat er fouten zijn gemaakt en verdraai het niet. En neem contact op met reperatiebedrijf en geef dat door.
Hou mensen niet aan lijntje, en kom afspraken na met contact opnemen.
En zoek een gepaste oplossing want voordat ik weet zit ik 5 weken zonder stofzuiger

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 06 december 2017 om 21:39 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Mijn excuses dat niet duidelijk is gecommuniceerd hoe en wat betreffende de klacht op de stofzuiger. Ik heb de klacht nagekeken en het duurt inderdaad wel erg lang! Ik zie dat de vandaag de kabeloproller is vervangen en het artikel is getest. Eigenlijk verwacht ik dat je dit artikel snel in huis hebt, maar aangezien het nu erg lang duurt, kunnen wij over 2 dagen ook nog aangeven dat het bedrag alsnog wordt teruggestort. Hier krijg je dan bericht over. Excuses nogmaals voor de verwarring en dat het allemaal erg lang duurt.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

webcareteam wehkamp

Heeft op 11 december 2017 om 00:18 geantwoord

Vreemd dat jullie wel de klacht kunnen nakijken maar diegene bij het Callcenter niet. Hoezo over 2 dagen aangeven dat het bedrag alsnog wordt gestort, vrijdags niks gehoord wat ik ook niet verwacht had, veel zeggen maar niks doen. 09 december mail gehad m.b.t. de reparatie, hierin stond: 'Wij hebben het door jou opgestuurde klachtartikel ontvangen van de reparateur en sturen dit naar het door jou opgegeven adres. Je kunt deze zending vandaag na 17.00 uur volgen via Track and Trace'. Nu is het 2 dagen later en staat bij track trace dat het nu pas is aangemeld, ga er vanuit dat ik dinsdag de stofzuiger terug krijg 5 WEKEN zonder stofzuiger, ben benieuwd of ik antwoord krijg.
Gonny Wietsma

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemorgen, Ik heb het voor je nagekeken en ik zie inderdaad dat het pakket op 9 december klaar voor de verzending is. Deze is vanaf het reparatiecentrum teruggestuurd naar het depot van DHL. Wegens de weersomstandigheden, konden wij het pakket niet eerder bij je afleveren. In de track and trace kan je terugvinden dat het pakket vandaag tussen 11.00 en 15.00 uur alsnog weer bij je afgeleverd gaat worden. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Gonhol10

1 jaar geleden - Goedemiddag Web Care Team Wehkamp, Excuses en nogmaals mij excuses, zie hierboven nou loze woorden. Nog even reactie, zijn jullie de smoezen bedrijf van Nederland, stofzuiger bij verkeerde adres aangekomen, volgens eerste medewerkster telefoon niet was de kleding meegekomen naar reparatie service( naar aanleiding van mij telefoon is dat richting Zwolle gegaan, anders had dat ook zeker blijven liggen denk ik )dus gewoon 8 november aangekomen, nooit telefoon of mail gehad van jullie al werd er elke keer toegezegd binnen dag hooguit 2 krijgt u bericht, moest zelf elke keer bellen. Eerst was het dus pakket verkeerde adres bezorgd, toen was het sinterklaas drukte, weet niet wat dat met reparatie of even terug bellen te maken heeft, dan oplossing zie hier boven ook niet nagekomen, en nu weer de weersomstandigheden, nou staat gewoon bij track trace 12 december aangekomen op depot, en gepland voor vandaag, dus geef gewoon toe dat het bij jullie mis is en dat het niet binnen 15 dagen gerepareerd is en ook geen contact is opgenomen, en maar blèren als je belt, nog even en u krijgt u geld terug wat ik alleen maar hoorde,( zeker zoethoudertje voor mensen) was gewoon eerlijk geweest had mij een bende frustraties bespaard,5 weken heen en weer sjouwen om een stofzuiger te lenen er achter aan om waar de stofzuiger bleef, en dan elke zulke antwoorden te krijgen. Dit is geen reclame voor Wehkamp beveelde jullie altijd aan, maar daar kom nu op terug. Gonny Wietsma

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag Gonny, Het reparatieproces is niet verlopen zoals het hoort en zoals je van ons kunt verwachten. Mijn excuses dat je hierover niet juist geïnformeerd bent. DHL geeft aan dat de stofzuiger inmiddels bezorgd zou zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dit uiteraard graag. Je kunt per mail een kleinigheidje verwachten voor alle ongemakken. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Gonhol10