Klacht: Pakjesavond in duigen gevallen!

op 06 december 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ons pakjesavond dankzij jullie een grote ramp! Een teleurgestelde en huilende kleinzoon, omdat jullie niet doen wat jullie beloven te doen!!! Bij deze wil ik een officiële klacht indienen. Niet alleen omdat mijn bestelling niet bezorgd is, maar met name omdat ik van het kastje naar de muur ben gestuurd. Ik heb 3 dagen vrij genomen van mijn werk om het pakje in ontvangst te kunnen nemen, zoals jullie dit beloofd hebben.

Op dinsdag 27 november heb ik een kado voor mijn kleinzoon besteld. Ik had aangegeven dat ik het graag de volgende dag tussen 18.00 en 21.00 afgeleverd wilde hebben. Je begrijpt het al… geen pakketje. Na geregeld gebeld te hebben met jullie heb ik zelf contact gezocht met de vervoerder. Door jullie werd ik afgewimpeld met een kadobon van 10 euro en kreeg het excuus dat de het aan de vervoerder lag.

Ik heb iets in goede vertrouwen bij jullie besteld en ben uitgegaan van jullie belofte dat dit geleverd zou worden. Als jullie dit niet kunnen hadden jullie het niet moeten beloven. Ik ben zeer teleurgesteld, sterker nog ik ben woedend. Jullie doen zaken met een vervoerder en jullie beloven zaken… kom deze dan ook na!

Ik verwacht een gedegen oplossing, en niet in de vorm van een kadobon van jullie. Ik zal voorlopig niets meer bestellen bij jullie, aangezien mijn vertrouwen in jullie weg is.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 06 december 2018 om 14:18 geantwoord

Goedemiddag,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je je bestelling niet binnen hebt gekregen. Helemaal als je hier drie dagen vrij voor hebt genomen om het in ontvangst te nemen.
Zou je ons je klantnummer of mailadres en geboortedatum plus een omschrijving van de klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan nemen wij je klacht zo snel mogelijk in behandeling.

Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door AvdK51