Mijn Klacht:
Iemand heeft bestellingen geplaatst, met mijn gegevens en account van Wehkamp als afleveradres mij niet bekend.ik had op 15 februari een telefoon gesprek daar heeft mij een Wehkamp medewerkster van de klantendienst mij ingelicht dat wat op mijn Naam diverse spullen zijn gekocht die had ik niet bestelt en ik wist ook niet dat dit gebeurd het zou bij het fraudeteam zijn neer gelegd, een week later belde ik weer naar de klantenservices op wat nu zou gebeuren alweer naar Fraudeteam, in tussen zijn die bestellingen op mijn Balansrekening van Wehkamp geplaatst nu ben ik dubbel opgelicht hoe is het mogelijk dat dit kon gebeuren, ik had nog 205.00 euro op de Rekening staan dit word iedere maand automatisch van mijn rekening afgeschreven in maandelijkse termijnen ik had nooit problemen met Wehkamp of afschrijvingen gehad tot nu Wehkamp fraudeteam zou dit oplossen niks meer van gehoord kan ik nu bijna 1400 euro betalen het bedrag zou terug gezet worden maar nee ik hoop dat ze het nog oplossen
Gewenste Oplossing:
ik hoop dat dit probleem is opgelost bij Wehkamp en als het fraudeteam mij zou bellen zo als afgesproken was met de medewerkster van de klantenservices
