Klacht: Oplichting en adres fraude

Peter op 25 februari 2019 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iemand heeft bestellingen geplaatst, met mijn gegevens en account van Wehkamp als afleveradres mij niet bekend.ik had op 15 februari een telefoon gesprek daar heeft mij een Wehkamp medewerkster van de klantendienst mij ingelicht dat wat op mijn Naam diverse spullen zijn gekocht die had ik niet bestelt en ik wist ook niet dat dit gebeurd het zou bij het fraudeteam zijn neer gelegd, een week later belde ik weer naar de klantenservices op wat nu zou gebeuren alweer naar Fraudeteam, in tussen zijn die bestellingen op mijn Balansrekening van Wehkamp geplaatst nu ben ik dubbel opgelicht hoe is het mogelijk dat dit kon gebeuren, ik had nog 205.00 euro op de Rekening staan dit word iedere maand automatisch van mijn rekening afgeschreven in maandelijkse termijnen ik had nooit problemen met Wehkamp of afschrijvingen gehad tot nu Wehkamp fraudeteam zou dit oplossen niks meer van gehoord kan ik nu bijna 1400 euro betalen het bedrag zou terug gezet worden maar nee ik hoop dat ze het nog oplossen

Gewenste Oplossing:

ik hoop dat dit probleem is opgelost bij Wehkamp en als het fraudeteam mij zou bellen zo als afgesproken was met de medewerkster van de klantenservices

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 25 februari 2019 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wat ontzettend vervelend er op jouw account bestellingen zijn geplaatst. Wij hebben voor je nagekeken wat er aan de hand is en op het moment zijn mijn collega's van de desbetreffende afdeling hard aan het werk om dit voor jou op te lossen.
Wij kunnen jou op het moment nog geen antwoord hierop geven, maar zodra er meer bekend is dan zullen wij contact met jou hierover opnemen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Peter

Heeft op 14 maart 2019 om 00:30 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Ik had een telefoon gesprek met een medewerker van een bepaalde afdeling van Wehkamp het zou opgelost worden en het bedrag wat bij mijn balans rekening zou hersteld worden ik heb tot heden niks meer gehoord van Wehkamp ik had ingelogd op de website van Wehkamp en tot mijn verbazing staat het hele bedrag nog op er zijn spullen besteld die ik niet besteld heb dit wisten ze al en ze laten mij gewoon alles betalen ik wacht nog een week kijken wat er met mijn balans rekening gebeurt wordt het hersteld dan zou het goed zijn,als dit niet gebeurt en ze mij laten door betalen voor goederen die ik niet besteld en ontvangen heb, Wehkamp houd mij gewoon aan het lijntje ze hebben mij al 2 keer gevraagd heeft u u wachtwoord gewijzigd dit heb ik al bij het eerste telefoon gesprek gewijzigd waar zijn ze mee bezig,ik zou nog een brief en een email ontvangen dat alles is geregeld nee hoor niks.ik ben u nog rustig ik denk dat het binnen kort afgelopen is met rustig zijn geeft mij een oplossing en herstelt mijne balans rekening naar het origineel saldo, Gr Peter

Bericht van Wehkamp

5 jaren geleden -

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Wat is eigenlijk nu aan de hand, nu hebben ze mijne klantnummer blokkeert en ik kan nog steeds inloggen met mijn account ik zie nog altijd op mijn balans rekening alle goederen staan wat ik niet besteld heb.dit was in februari 2019 en nu zit ik in april er komt maar geen einde hier aan, ze blijven maar onderzoeken en onderzoeken , Wehkamp weet wat An de hand is en dat ik deze goederen niet besteld heb ik hoop dat dit toch binnenkort is opgelost nu maar kijken hoe lang het duurt en dat ik binnenkort de oplossing van Wehkamp heb Gr

Bericht van Wehkamp

5 jaren geleden - Wij zijn inderdaad nog steeds bezig met dit onderzoek. We vragen nog wat geduld van je en komen er op terug bij jou zodra wij alles hebben afgerond. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Ik weet nog niet waar aan toe ben heb mijn wachtwoord weer veranderd is het nu allemaal opgelost dat wil ik alleen maar weten ik hoor maar niks van de kant van Wehkamp, alleen dat ze het maandelijkse bedrag gaan inhouden via automatische incasso meer weet ik ook niet graag een reactie van u en hoe ik ervoor staat M.v.g Peter

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Mijn klacht is netjes van Wehkamp opgelost , heeft wel wat geduurd en ik geef Wehkamp een dikke pluim dank je wel M.v.g Peter

Bericht van Wehkamp

5 jaren geleden - Goedemorgen, Fijn om te lezen dat we de klacht uiteindelijk hebben kunnen afhandelen. Bedankt voor de dikke pluim! Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door