Mijn Klacht:
Nadat ik een artikel volgens de regels retour had gezonden via een afgiftepunt, is dit zoekgeraakt. Ik heb zelf contact moeten opnemen om naar de status en terugbetaling te vragen. Normaal zou e.e.a. binnen vijf werkdagen worden afgedaan, bij mij heeft het ruim 7 weken geduurd. Nu heeft Wehkamp een terugbetaling gedaan en nadien begon een ondoorzichtelijk traject van het artikel wederom retour boeken, mij daarvan op 8 opeenvolgende dagen berichten te sturen, schijnbaar nogmaals een betaling aan te maken en op voor mij onbekende nummers proberen te storneren. Ik heb maar één betaling retour ontvangen, maar Wehkamp laat de factuur openstaan en houdt vol dat er nog een terugbetaling op hetzelfde nummer is geweest. Ik heb gevraagd om een bewijs maar dat krijg ik niet. Wel ontvang ik telkens een betaalverzoek voor de levering welke ik retour heb gezonden.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer Wehkamp mij wettig en overtuigend kan bewijzen dat hetgeen zij verklaren juist is en er op de betaalrekening twee maal retour is gestort, zij de openstaande rekening verwijderen, op zijn minst een excuus geven en de zaak afdoen.