Klacht: onterechte BKR registratie na identeits fraude

op 29 oktober 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Beste Wehkamp,

Probeer nu al 1,5 maand informatie te verkrijgen over een bestelling die op onze naam is gedaan in 2016 maar niet door ons en op een adres waar we nog nooit hebben gewoond. Nu is het zo dat ik voor de aangifte bij de politie informatie over deze bestelling nodig heb maar die maar niet via jullie fantastische incasso partner Vesting finance maar niet krijg. Het is zo dat we door dit fraude geval onterechte een BKR registratie hebben waar we zo snel mogelijk vanaf moeten. Het is onaanvaardbaar hoe lang dit nu inmiddels duurt en hoe jullie deze BKR registratie zonder persoonsgegevens te controleren onterecht op onze naam zetten.

Verwijdering van BKR en gegevens van de bestelling zodat ik aangifte kan doen van identiteitsfraude

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 29 oktober 2018 om 12:50 geantwoord

Goedemiddag,

Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat er een onterechte BKR registratie op jouw naam staat.

Mocht de klacht op het moment nog niet zijn opgelost, dan willen wij jou vragen om jouw e-mailadres of postcode en huisnummer en een kleine omschrijving van de klacht te e-mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Wij zullen de kwestie zo snel mogelijk in behandeling nemen.

webcareteam Wehkamp

Heeft op 07 november 2018 om 08:58 geantwoord

Helaas niets meer gehoord dan dat we het zullen doorzetten naar een andere afdeling. Geen enkel geluid meer van Wehkamp behalve een mail over hoe tevreden ik was met het klantcontact. Lijkt me niet zo best dus hoop dat ze nog een keer een poging wagen om in contact te komen.

Alle klachten die gemeld zijn door DvdKwast