Klacht: Onduidelijk wanneer de bank geleverd wordt

op 09 juli 2019 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een bank besteld die binnen 3 weken geleverd zou worden. Na 2 weken contact opgenomen om na te vragen wat de status is, we zouden op korte termijn een mail krijgen wanneer hij geleverd zou worden. Na 3 weken contact opgenomen omdat hij nu binnen zou moeten zijn. Vanuit de klantenservice wordt alleen aangegeven dat hij nog niet binnen is. Gevraagd om contact met de leverancier op te nemen, zodat wij duidelijkheid krijgen wanneer we de bank kunnen verwachten en of hij überhaupt nog wel komt. Helaas krijg ik steeds hetzelfde antwoord dat ze dat niet kunnen inzien.

Gewenste Oplossing:

Als er duidelijkheid komt wanneer de bank geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

2 weken geleden - Goedemiddag,Wat ontzettend vervelend om te lezen dat er zoveel mis is gegaan met de levering van de bank.. Graag kijken wij met jou mee, zodat wij toch met een passende oplossing kunnen komen. Mocht het nog nodig zijn, dan ontvangen wij graag jouw klantnummer of e-mailadres. Zou je deze willen e-mailen naar: socialmedia@wehkamp.nl?Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Janna...